Friday, December 31, 2010

Kek Ehsan


salam,ni last post aku tuk cakes 2010...sory story panjang skit...gmbr btul lupa nk snap...snap pun masa time nk potong kek je...kek nie ada lah tuk anak buah aku,,anak sepupu aku Lina...konon2 tuk bufday dia...padahal bufday dia dah lepas...bln July ari tu...kami sume panggil dia Ecan...ecan ni lau dgn kek mmg langkah xp la..dlm fridge umah dia mesti ada kek...pantang jupa kedai kek mesti dia nk...bg dia tiap2 ari tiap2 bulan bufday dia...

so nk dijadikan cita,,masa aya haji ari tu,,,mama dia suh aku wat kek..wat la cne pun...coz,,dia menangis kt tesco nk kek tp Engku (ayah) dia xmau beli....pujuk p pujuk mai,,ok la,,mama dia ckp nt kita suh ayong (aku) wat kek bufday  ecan,,bukan main suka la dia..ok la...mlm tu aku sampai,,xtido lg,,,padahal dia bru blk dr umah tuk engku dia kt kuala lipis nun,,smpi2 ja,,ayong mana kek ecan...tu dia...aku jwb kek ecan sok yer..orait cayang ayong..amboi,,bodek ka???

so,ni lah kek dia..


tgk tu bukan main semngat tip kek,,xtahan kokyok di pipi..hihi,,nie la ecan....sakit gigi la,,itu la ini la,,tgk2 dpt keta control dr tok ayah,,hahaha

bkn main semangat dia mkn,,tgk la..

tqvm mama lina...

ayong cayunk ecan

No comments:

Post a Comment